Binomo پر سپورٹ/مزاحمت سے جب بریک آؤٹ کرنا چاہتی ہے اس کی شناخت کے لیے رہنمائی اور اقدامات

 Binomo پر سپورٹ/مزاحمت سے جب بریک آؤٹ کرنا چاہتی ہے اس کی شناخت کے لیے رہنمائی اور اقدامات

سپورٹ/مزاحمت کی سطح کی شناخت ایک اہم ترین مہارت ہے جو تاجر کو تیار کرنی چاہیے۔ یہ مہارت آپ کو یہ سمجھنے کی اجازت دیتی ہے کہ جب قیمت سپورٹ یا مزاحمت کے قریب پہنچتی ہے تو وہ کس طرح برتاؤ کرتی ہے۔ اس طرح ، کھلی پوزیشن میں داخل ہونے یا باہر نکلنے کے لیے بہترین جگہوں کو جاننا آسان ہو جاتا ہے۔

کچھ مثالوں میں ، قیمت سپورٹ یا مزاحمت کو مارے گی اور پھر الٹ جائے گی۔ دوسری صورتوں میں ، یہ سپورٹ یا مزاحمت کی سطح کو توڑ دے گا۔ یہ گائیڈ آپ کو دکھاتا ہے کہ جب قیمت سپورٹ یا مزاحمت کو توڑنا چاہتی ہے تو اس کی شناخت کیسے کی جائے۔ یہ آپ کو یہ بھی دکھاتا ہے کہ ایسے منظر میں کیا کرنا ہے۔

آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ قیمت سپورٹ یا مزاحمت کے ذریعے ٹوٹنے والی ہے؟

میں فرض کرتا ہوں کہ آپ جانتے ہیں کہ سپورٹ اور مزاحمت کی سطح کیا ہے۔ تاہم ، صرف اس صورت میں جب آپ نہیں جانتے کہ یہ قیمتوں کی سطح ہیں جہاں قیمتیں اندر سے لگتی ہیں۔ یہ ہے کہ قیمتیں توسیع شدہ وقت کے دوران ان سطحوں سے اوپر یا نیچے نہیں جاتی ہیں۔ یہ گائیڈ موضوع کی گہرائی سے تفصیل کرے گا: سپورٹ اور مزاحمت ، دو بہترین تکنیکی اشارے جنہیں Binomo ٹریڈرز کو معلوم ہونا چاہیے۔

Binomo پر سپورٹ/مزاحمت سے جب بریک آؤٹ کرنا چاہتی ہے اس کی شناخت کے لیے رہنمائی اور اقدامات
قیمتیں سپورٹ/مزاحمت کی سطح کو توڑتی ہیں جو Binomo پر ترقی پذیر رجحان کی نشاندہی کرتی ہیں۔

جیسا کہ وقت کے ساتھ کسی اثاثے کی قیمت میں اتار چڑھاؤ آتا ہے ، یہ عام طور پر قیمت کی ایک خاص سطح تک پہنچ جاتا ہے جہاں یہ واپس اچھالتا ہے۔ یہ حمایت یا مزاحمت ہے۔ سپورٹ کم قیمت کے مقام پر بنتی ہے جبکہ مزاحمت زیادہ قیمت کے مقام پر بنتی ہے۔ سپورٹ اور مزاحمت کی سطح یا تو کمزور یا مضبوط ہوتی ہے۔

سپورٹ/ریسسٹنس لیول کی طاقت اس بات سے ماپی جاتی ہے کہ قیمت اچھالنے سے پہلے قیمت نے انہیں کتنی بار چھوا ہے۔ مضبوط سپورٹ اور مزاحمتی سطح وہ ہیں جن کی قیمت ایک خاص مدت کے دوران کئی بار چھو چکی ہے۔ اگر قیمت ٹوٹنے سے پہلے صرف ایک بار سپورٹ یا مزاحمت کی سطح کو چھو جائے تو اسے کمزور سمجھا جاتا ہے۔ مضبوط سپورٹ/مزاحمتی سطح کو توڑنے کے لیے قیمت کی رفتار کافی مضبوط ہونا ضروری ہے۔

کیسے جانیں کہ قیمت کی رفتار اتنی مضبوط ہے کہ سپورٹ/مزاحمت کو توڑ سکے۔

موم بتیوں کے چارٹ کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ کو پہلے مروجہ رجحان کی شناخت کرنی چاہیے۔ اگر یہ ایک مضبوط ہے تو ، آپ دیکھیں گے کہ موم بتیاں اکثر بڑی ہوتی ہیں جن میں دو یا ایک سے زیادہ رنگ کی موم بتیاں لگاتار بنتی ہیں۔

راستے میں کوئی خبر یا معاشی واقعہ ہو تو آپ قیمت کی رفتار مضبوط ہونے کی توقع بھی کر سکتے ہیں۔ خبر جاری ہونے کے فورا بعد ، آپ دیکھیں گے کہ قیمتیں ایک خاص سمت میں جائیں گی ، اکثر سپورٹ/مزاحمت کی سطح کو توڑ کر۔

دوسری صورتوں میں ، قیمت یا استحکام تک پہنچنے سے پہلے ہی قیمت کا استحکام ہوتا ہے۔ یعنی قیمت ایک تنگ دائرے میں آتی ہے۔ جیسے جیسے قیمت سپورٹ/مزاحمت کے قریب پہنچتی ہے ، اس نے توڑنے کے لیے کافی رفتار حاصل کر لی ہے۔ تاہم ، زیادہ تر معاملات میں ، قیمت عام طور پر آخر میں ٹوٹنے سے پہلے حد میں واپس آجاتی ہے۔

یہاں ایک مثال ہے:

Binomo پر سپورٹ/مزاحمت سے جب بریک آؤٹ کرنا چاہتی ہے اس کی شناخت کے لیے رہنمائی اور اقدامات
Binomo پر سپورٹ/مزاحمت کو توڑنے والی قیمت کی نشاندہی کرنا۔

جھوٹے بریک آؤٹ سے بچنا۔

غلط بریک آؤٹ اس وقت ہوتا ہے جب قیمت سپورٹ/مزاحمت کی سطح سے نکل جاتی ہے اور ٹرینڈ کے پلٹنے سے پہلے تقریبا immediately فورا واپس رینج میں آجاتی ہے۔ جھوٹے وقفے وہ ہیں جہاں زیادہ تر تاجر نقصان اٹھاتے ہیں۔

جھوٹے بریک آؤٹ سے بچنے کا ایک طریقہ یہ دیکھنا ہے کہ جب قیمت ایک مضبوط سپورٹ/مزاحمت کو ٹکراتی ہے تو قیمت کس طرح برتی جاتی ہے۔ یعنی کون سا ٹرینڈ تیار ہوتا ہے؟

ذیل میں سنیپ شاٹ کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ دیکھیں گے کہ قیمتوں میں کمی کا رجحان پیدا ہوگا جب وہ مزاحمت کو ماریں گے۔ جھوٹی بریک آؤٹ اس وقت ہوتی ہے جب قیمت مزاحمت کو توڑ دے اور اس سے اوپر رہے۔

پھر ، ایک ٹھوس ریچھ کی موم بتی سپورٹ کو توڑتی ہے جو نیچے کے رجحان کی نشاندہی کرتی ہے۔ یہیں سے آپ کو اپنی تجارت میں داخل ہونا چاہیے۔

Binomo پر سپورٹ/مزاحمت سے جب بریک آؤٹ کرنا چاہتی ہے اس کی شناخت کے لیے رہنمائی اور اقدامات
جھوٹی بریک آؤٹ تیار ہوتی ہے جس سے تاجروں کو لگتا ہے کہ ایک اپ ٹرینڈ ترقی کر رہا ہے۔

ایک بار جب قیمت Binomo پر سپورٹ/مزاحمت ٹوٹ جائے تو آپ کو کیا کارروائی کرنی چاہیے؟

اگر قیمت کمزور سپورٹ/مزاحمت سے ٹوٹ جاتی ہے تو آپ توقع کر سکتے ہیں کہ رجحان اسی سمت جاری رہے گا۔ مضبوط سپورٹ/مزاحمت کی صورت میں غور کریں کہ جب قیمت اس سطح کو چھوتی ہے تو قیمت کس طرح برتی جاتی ہے۔

اگر آپ ہمارے سنیپ شاٹ کو اوپر دیکھتے ہیں تو ، قیمت عام طور پر نیچے کا رجحان تیار کرتی ہے۔ اگر بریک آؤٹ ہوتا ہے تو ، انتظار کریں جب تک کہ مارکیٹیں اس طرح برتاؤ نہ کریں جب قیمتیں سپورٹ/مزاحمت پر آئیں۔ یہ وقت ہے ترقی پذیر رجحان کی بنیاد پر تجارت میں داخل ہونے کا۔

جھوٹے بریک آؤٹ کیوں ہوتے ہیں؟ جھوٹے بریک آؤٹ عام طور پر اس وقت ہوتے ہیں جب تاجر مارکیٹ میں داخل ہوتے ہیں جب یہ پہلے سے ہی بڑھا ہوا ہوتا ہے اور الٹ پلٹ کے لیے تیار ہوتا ہے۔ مندرجہ بالا مثال میں ، اس کے ممکنہ طور پر بہت سے تاجروں نے فرض کیا کہ رجحان بڑھنے والا ہے۔

لیکن پیشہ ور تاجر جانتے ہیں کہ جب تک قیمتیں مضبوط مزاحمت کی سطح کو چھونے لگیں تب تک مارکیٹوں کے برتاؤ کا انتظار کریں۔ جب یہ ہوا ، مندی کا رجحان فروخت شروع کرنے کے لیے اچھے وقت کا اشارہ کرنے لگا۔

غلط رجحانات سے بچانے کے لیے قیمت کے رجحانات پر مبنی تجارت درج کریں۔

جیسا کہ میں نے ذکر کیا ہے ، یہ جاننا کہ قیمت کس طرح برتی جاتی ہے جب یہ ایک سپورٹ/مزاحمت کو چھوتی ہے آپ کو اس بات کا اندازہ لگانے کی اجازت دیتی ہے کہ جب یہ دوبارہ کرتا ہے تو تجارت کیسے کی جائے۔

لہذا آپ کا چارٹ پڑھنا ضروری ہے۔ میں عام طور پر تجویز کرتا ہوں کہ آپ اپنے ٹریڈنگ سیشنز کے مقابلے میں بڑے ٹائم فریم چارٹ کا استعمال کرتے ہوئے تجارت کریں۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ 5 منٹ کی موم بتیاں تجارت کر رہے ہیں تو آپ کو 30 منٹ یا 3 گھنٹے کا چارٹ پڑھنا چاہیے۔

Binomo پر سپورٹ/مزاحمت سے جب بریک آؤٹ کرنا چاہتی ہے اس کی شناخت کے لیے رہنمائی اور اقدامات
قیمت سپورٹ کو توڑ دیتی ہے اور مندی کا رجحان پیدا ہوتا ہے۔

ایسی مثالیں ہیں جہاں قیمت مسلسل سپورٹ/مزاحمت کی سطح سے ٹوٹ جاتی ہے۔ آپ اضافی ٹولز اور اشارے استعمال کر سکتے ہیں تاکہ آپ اس بات کا تعین کر سکیں کہ آپ کے ٹریڈز میں داخل ہونا کب بہتر ہے۔

ایک مفید ٹول Binomo بولنگر بینڈس انڈیکیٹر ہے۔ اس اشارے کو استعمال کرنے کے کئی طریقے ہیں۔ مثال کے طور پر ، جب قیمت گرنے اور نچلے بینڈ کو توڑنے سے پہلے سپورٹ/ریسسٹنس زون کے قریب پہنچتی ہے ، تو یہ مختصر ہونے کا اشارہ ہے۔

سپورٹ/مزاحمت کا استعمال کرتے ہوئے تجارت ایک مہارت ہے جس کے لیے بہت صبر اور مشق کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک بار جب قیمت سپورٹ/مزاحمت کو توڑ دے تو آپ کا مقصد مناسب ٹریڈ انٹری پوائنٹ کا انتخاب کرنا چاہیے۔

اگر آپ ان مہارتوں کو لاگو کرنا چاہتے ہیں تو آج ہی ایک Binomo پریکٹس اکاؤنٹ کھولیں اور تجارت شروع کریں۔ یہ واحد راستہ ہے کہ آپ سیکھیں گے کہ کس طرح سپورٹ/مزاحمت کی سطح کو پہچاننا ہے اور ساتھ ہی اس بات کا تعین کرنا ہے کہ قیمتیں کب ٹوٹنے والی ہیں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!