Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔

 Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔

حال ہی میں، میں نے RSI اور سپورٹ/مزاحمت کی سطح کے آگے ٹرینڈ لیول سگنلز کے ساتھ ٹریڈنگ کے بارے میں ایک مضمون جاری کیا ہے۔ اور پھر مجھے اپنے قارئین کی طرف سے ایک سوال موصول ہوا "ٹرینڈ کی شناخت کیسے کی جائے؟"

درحقیقت یہ ایک بہت اچھا سوال ہے۔ ان لوگوں کے لیے، جو کئی سالوں سے تجارت کرتے ہیں، جواب بہت آسان ہوگا۔ وہ چارٹ دیکھیں گے اور جان جائیں گے۔ لیکن ان لوگوں کے لیے، جو تجارتی مہم جوئی کے آغاز میں ہیں، یہ زیادہ مشکل ہو سکتا ہے۔

میں نے اپنے قارئین کی ضروریات کو پورا کرنے اور رجحان کی شناخت کے بارے میں یہ خاص مضمون لکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔

رجحان کی رشتہ داری

رجحان کو بیان کرنے کا سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ یہ کہا جائے کہ اوپر کا رجحان تب ہوتا ہے جب قیمتیں اونچی اور اونچی کم ہوتی ہیں۔ نیچے کا رجحان لوئر ہائیز اور لوئر لوز سے بنتا ہے۔

تاہم، رجحانات بھی نہیں ہیں. قیمت کے استحکام کے ادوار اکثر اوقات ہوتے ہیں۔ اس وقت کے دوران آپ کو اپ ٹرینڈ میں لوئر ہائیز اور لوئر لوز ملیں گے اور ڈاؤن ٹرینڈ میں اس کے برعکس۔

قیمت سپورٹ اور مزاحمت نامی سطحوں کے درمیان ہوگی۔

دوسری چیز یہ ہے کہ رجحان کو پہچاننے میں آسانی کا انحصار اس موم بتی کے ٹائم فریم پر ہے جسے آپ منتخب کرتے ہیں۔ جب آپ 5 منٹ یا 10 منٹ کے وقفے کے کینڈل چارٹس کو دیکھتے ہیں تو سب کچھ تھوڑا سا مختلف نظر آتا ہے۔ ذیل میں دو چارٹ ہیں میں چاہتا ہوں کہ آپ جانچ کریں۔

Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔
AUDUSD 5m چارٹ پر ٹرینڈ لائن
Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔
AUDUSD 10m چارٹ پر ٹرینڈ لائن

آپ واضح طور پر دیکھ سکتے ہیں کہ چارٹ کو زیادہ وقفہ کے ساتھ پڑھنا آسان ہے۔ رجحان کی نشاندہی کرنا بہتر ہے، قیمت کے استحکام کے علاقے کم ہیں۔ آپ یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ استحکام کے بعد قیمت ٹرینڈ لائن کے قریب جا رہی ہے۔

Binomo میں رجحان کے استعمال کے ساتھ 2 تجارتی طریقے

پہلی چیز یہ جاننا ہے کہ رجحان کی شناخت کیسے کی جائے۔ ایک بار جب آپ اس سے واقف ہو جاتے ہیں، تو یہ وقت ہے کہ اسے ایک اچھا تجارتی موقع تلاش کرنے کے لیے استعمال کریں۔ یہاں میں آپ کے ساتھ کچھ ٹپس شیئر کروں گا۔ براہ کرم ہمیشہ رجحان کے ساتھ تجارت کرنا یاد رکھیں۔

بریک آؤٹ کے ساتھ تجارت کریں۔

نیچے کے ڈاون ٹرینڈ میں سپورٹ لائنیں کھینچی گئی ہیں۔ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ بعض اوقات قیمت ان تک پہنچ جاتی ہے۔ لیکن آپ کا انٹری پوائنٹ تب ہوتا ہے جب پہلی بیئرش کینڈل سپورٹ لیول سے آگے بڑھ جاتی ہے۔
Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔

جب قیمت واپس آ جائے تو تجارت کریں۔

نیچے دیے گئے مثالی چارٹ میں ایک بار پھر کمی کا رجحان ہے۔ ایک ٹرینڈ لائن ہے اور ایک مزاحمتی لکیر کھینچی گئی ہے۔ جب قیمت ان کے چوراہے کے نقطہ سے ملتی ہے، تو یہ فوری طور پر مزید نیچے چلی جاتی ہے۔ یہ اس بات کی تصدیق ہے کہ قیمت گرتی رہے گی اور فروخت کا لین دین کرنے کا ایک بہترین لمحہ۔

Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔

ایک دو مثالیں مزید۔ نیچے دیے گئے چارٹ کو دیکھیں۔

Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔
نمبر 1. اس وقت، یہ ایک نیا تیار شدہ رجحان ہے۔ مزاحمتی لکیر کو توڑنے کے بعد قیمت سابقہ ​​سطح پر واپس آجاتی ہے جو اب سپورٹ کے طور پر کام کر سکتی ہے۔ پہلی بلش کینڈل کے بعد، ہمارے پاس یہاں ایک ہی وقت میں ایک اچھا بلش پنبار ٹیسٹنگ سپورٹ لیول اور ٹرینڈ لائن ہے۔ یہ طویل عرصے تک جانے کے لیے ایک شاندار سیٹ اپ ہے۔
پوائنٹ نمبر 2 میں بُلش کینڈل ٹرینڈ لائن کو چھوتی ہے یہ اشارہ دیتی ہے کہ مضبوط اپ ٹرینڈ جاری رہے گا۔ اور پھر، یہ سپورٹ لیول کو چھوتا ہے۔ خریداری کی پوزیشن میں داخل ہونے کا ایک اچھا وقت۔

خلاصہ

رجحان کی شناخت سائنس کے ساتھ ملا ہوا فن ہے۔ میں 3 گھنٹے سے 1 دن تک طویل موم بتیوں کے وقفوں اور لمبے چارٹ استعمال کرنے کی تجویز کرتا ہوں۔ اس طرح، رجحان میں فرق کرنا آسان ہو جائے گا۔

Binomo پر رجحان کی شناخت کیسے کریں۔

رجحان کی لکیر کھینچنے کے لیے جب بھی آپ کو نیچے کا رجحان نظر آئے تو اوپر کے رجحان اور کم اونچائی کی صورت میں ہائی لوز میں شامل ہوں۔

اگلا مرحلہ سپورٹ/مزاحمت کی سطح کی نشاندہی کرنا اور قیمت کا مشاہدہ کرنا ہے۔ جب یہ سطحوں میں سے ایک کو توڑتا ہے، تو آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ رجحان اسی سمت جاری رہے گا۔ اس لیے آپ کو اس مقام پر ٹرینڈ کورس کے مطابق پوزیشن میں داخل ہونا چاہیے۔

رجحان کے ساتھ ٹریڈنگ کے بارے میں اپنے علم کو گہرا کرنے کے لیے ٹرینڈ لیول سگنل کی حکمت عملی پر ہماری گائیڈ کو دیکھیں۔

مجھے امید ہے کہ اب میں نے Binomo میں رجحان کی شناخت کے بارے میں اپنے قارئین کے سوال کا جواب دیا ہے۔ ہر طرح سے، لیکن عملی طور پر علم. تاہم، ہمیشہ خطرے سے محتاط رہیں۔ کوئی بھی حکمت عملی مکمل طور پر خطرے سے پاک نہیں ہے، اور آپ کو ان میں سے کسی کو بھی احتیاط اور مشق کے بعد استعمال کرنا چاہیے۔

ہمیں بتائیں کہ یہ کیسے چلا گیا؟ ذیل میں تبصرے کے سیکشن کا استعمال کریں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!