Binomo پر مستطیل قیمت خانوں کی تجارت کیسے کی جائے۔

 Binomo پر مستطیل قیمت خانوں کی تجارت کیسے کی جائے۔

مستطیل قیمت کا نمونہ حمایت اور مزاحمت کی شناخت کرنے کی انتہائی اہم صلاحیت پر مبنی ہے۔ یہ آپ کو ایک چھوٹی ٹریڈنگ ونڈو میں مستقل منافع فراہم کر سکتا ہے۔ اس گائیڈ کا مقصد آپ کو دکھانا ہے کہ پیٹرن کو کیسے پہچانا جائے اور Binomo میں ٹریڈنگ کے دوران اسے صحیح طریقے سے کیسے لاگو کیا جائے۔

مستطیل قیمت کے پیٹرن کو کیسے پہچانا جائے۔

آئیے ایک لمحے کے لیے رینجنگ مارکیٹ کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ قیمتیں ایک خاص نقطہ تک بڑھ رہی ہیں صرف ایک اور مخصوص نقطہ پر گرنے کے لیے۔ زیادہ قیمت مزاحمت کی سطح پیدا کرتی ہے اور کم قیمت سپورٹ فراہم کرتی ہے۔ وہ کافی مضبوط ہیں لہذا قیمت ان تک پہنچنے کے بعد، یہ مزاحمت یا حمایت کو توڑے بغیر واپس اچھال جاتی ہے۔

سپورٹ اور مزاحمت ایک دوسرے کے متوازی لائنوں کو جوڑ کر بنائی جاتی ہے۔ سپورٹ لائن کم از کم دو باٹمز کو جوڑ کر بنائی جائے گی۔ مزاحمتی لائن کم از کم دو چوٹیوں کو جوڑ دے گی۔ ذیل میں 30 منٹ کے DAX چارٹ پر ایک نظر ڈالیں۔

Binomo پر مستطیل قیمت خانوں کی تجارت کیسے کی جائے۔
DAX 30 منٹ کے چارٹ پر مزاحمت اور حمایت

جب رجحان ختم ہونے جا رہا ہو تو مستطیل پیٹرن نمایاں ہوتا ہے۔ یہ رجحان کی سمت میں تبدیلی کی تجویز کرتا ہے۔

لہذا وہ لمحہ جب آپ قیمت کے استحکام کو دیکھ سکتے ہیں وہ اوپر کے رجحان کے اوپر یا نیچے کے رجحان کے نیچے ہوگا۔ اور یہ کیا کہہ رہا ہے کہ دشاتمک تحریک ختم ہو چکی ہے اور رجحان پلٹنے کے لیے تیار ہے۔ اس وقت، قیمتیں ایک خاص سطح سے زیادہ یا نیچے نہیں گرتی ہیں۔

جب مستطیل قیمت کا نمونہ ظاہر ہو تو کیا کرنا ہے۔

زیادہ تر معاملات میں، قیمت کے ڈبوں کے پیٹرن کے تیار ہونے کے بعد اسے پہچاننا آسان ہوتا ہے۔ لیکن فکر نہ کرو. نیا رجحان شروع ہونے سے پہلے آپ اس سے فائدہ اٹھانے کے لیے اضافی آمدنی حاصل کر سکتے ہیں۔

پہلا قدم جو آپ کو اٹھانا چاہئے وہ ہے سپورٹ/مزاحمتی لکیریں کھینچنا۔ پھر ان لمحات کی تلاش کریں جب قیمت لائنوں سے ٹکرا جاتی ہے۔ جب یہ سپورٹ لائن ہو گی، آپ کو خرید پوزیشن کھولنی چاہیے۔ مزاحمتی لکیر کو چھونے کی صورت میں، فروخت کی پوزیشن کھولیں۔

ہم تجویز کرتے ہیں کہ مختصر مدت کی تجارت کرتے وقت بڑے ٹائم فریم چارٹ کا استعمال کریں۔ اگر، مثال کے طور پر، آپ جس چارٹ پر ٹریڈ کر رہے ہیں وہ 30 منٹ کا ہے، تو 5 منٹ کی تجارت کھولیں۔ اس طرح، آپ یقین دلائیں کہ قیمت مستطیل کے اندر رہے گی اور تجارت کی میعاد ختم ہونے سے پہلے ریباؤنڈ نہیں ہوگی۔

Binomo پر مستطیل قیمت خانوں کی تجارت کیسے کی جائے۔
وہ جگہیں جہاں آپ کو کم ٹائم فریم (5m) سے اندراجات تلاش کرنے چاہئیں

جب قیمت سپورٹ یا مزاحمتی سطح پر قابو پا لے تو کیا کریں۔

آپ کو اس لمحے کے لیے خود کو تیار کرنا چاہیے جب قیمت سپورٹ یا مزاحمتی سطح کو توڑ دے گی۔ یہ ہو گا، جلد یا بدیر۔ بریک آؤٹ کے بعد قیمت کس سمت جا رہی ہے اس کا مشاہدہ کریں اور اسی کے مطابق تجارت کریں۔

اگر قیمت مزاحمت کی سطح کو توڑ دیتی ہے، جیسا کہ ذیل میں ہمارے مثالی چارٹ میں، آپ کو خرید کی پوزیشن درج کرنی چاہیے، کیونکہ اوپر کا رجحان بڑھ رہا ہے۔

آپ ہماری گائیڈ میں پرائس بریک آؤٹ کے بعد ٹریڈنگ کے بارے میں مزید پڑھ سکتے ہیں۔

Binomo پر مستطیل قیمت خانوں کی تجارت کیسے کی جائے۔
جب قیمت رکاوٹ کو توڑ دیتی ہے۔

قیمت خانوں کا پیٹرن کچھ دیر تک جاری رہتا ہے اور اس عرصے کے دوران قیمت ایک خاص حد کے اندر اوپر اور نیچے ہوتی رہتی ہے۔ اور آخر کار، جب قیمت کی رفتار کافی مضبوط ہوتی ہے، تو یہ رکاوٹ کو توڑ دیتی ہے۔ آپ کچھ اشارے دیکھ سکتے ہیں کہ ایسا ہونے والا ہے۔ مثال کے طور پر موم بتیاں لمبی اور ایک ہی رنگ کی ہوتی ہیں۔ اس طرح، آپ کو یہ توقع کرنے کا حق ہے کہ مارکیٹ بریک آؤٹ سمت میں آگے بڑھے گی۔

اور مندرجہ بالا تمام چیزوں پر غور کریں، آپ ترقی پذیر رجحان کے مطابق تجارت میں داخل ہو سکتے ہیں۔

اب جب کہ آپ کو آئتاکار قیمت کا پیٹرن معلوم ہے آپ اسے استعمال کرنا شروع کر سکتے ہیں۔ مفت ڈیمو اکاؤنٹ پر مشق کریں اور پھر اصلی بنومو اکاؤنٹ پر جائیں۔ تاہم، ہمیشہ ہوشیار رہیں کہ یہ حکمت عملی کامیابی کا جادوئی فارمولا نہیں ہے۔ آپ کو ممکنہ طور پر نقصانات کا سامنا کرنا پڑے گا، کیونکہ آپ مالیاتی منڈی سے نمٹنے کے دوران کبھی بھی خطرے کو مکمل طور پر ختم نہیں کر سکتے۔

اپنا تجربہ ہمارے ساتھ شیئر کریں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!